לקראת המאמר יפה בודד ממליץ גם על בקשה רצוי שמחה
בנוסף העניין הוא אמר שהוא עף השאלה מה זה אומר.

יום שני, 4 באוקטובר 2021

פנאי

תמיד תוכל לאכול מנות קטנות יותר של פינוקים אמיתיים - שווים לתזונה הים תיכונית. הדיירים הבסיסיים כוללים: ליום 2-3 מנות של מוצרי חלב, לרוב חלקי חלב ולא ממותקים 6-8 מנות דגנים מלאים, כמו חתיכת טוסט או חצי כוס שיבולת שועל או פסטה חמש מנות ירקות ופירות 6 גרם חלבון, בחירת תערובת של עופות, פירות ים, חזיר וביצים 2-3 כפיות שומנים ושמנים בשבוע 4-5 מנות אגוזים וקטניות.

כפיות חמאת אגוזים; כוס שעועית חמש ארוחות של סוכריות בשבוע (כל פינוק צריך להישאר על 18 גרם סוכר או מתחת לו) דיאטה 3-פלקסיטרית או אז שוב חצי-צמחונית בעוד חובב הירקות נמנע מבשר, דיאטה גמישה מאפשרת לך לכלול כמויות צנועות של פריטי יצור, בדומה לבשר בקר, עופות או דגים, לצורך חלבון והגשמה נוספת. אם אתה חובב בשר המעוניין לשרוף קלוריות אסטרטגיה גמישה זו עשויה להיות התאמה נפלאה עבורך. 

logoblog